donderdag 9 april 2009

Ook aan het bloggen

Ook al is mijn scrapkamer nog niet verhuisd naar de garage, toch noem ik mijn blog Diana's scrapgarage. Ik heb er namelijk heel veel zin in om de garage helemaal naar mijn smaak in te richten en al mijn spulletjes weer een fijn plekje te geven.
Op deze blog kan ik jullie dan ook op de hoogte houden van de vooruitgang.

En nu ga ik eerst maar eens verder uitvogelen hoe dat bloggen hier werkt. Hoe ik een moooier achtergrondje kan maken en hoe ik een foto in mij profiel zet, etc.

Groetjes,
Diana

1 opmerking:

  1. Het is je helemaal gelukt! wat een mooi blog! ben benieuwd wat je allemaal gaat plaatsen!
    ondanks je verlegenheid lijk je me een hele leuke meid! en als jij workshops wilt geven kan ik alleen maar zeggen: vooral Doen!!!
    het zal denk ik echt meevallen!!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen