zondag 10 mei 2009

Pimp-a-Pumpkin Wedstrijdbox April

Van Pimp-a-pumkin had ik de wedstrijdbox van April nog liggen, die ik nog moest maken. We hebben nog maar een paar dagen de tijd om in te sturen, en ik wilde 'm dit keer niet laten schieten. Het was een leuk pakketje met geel papier, metalen embellishments, rubb-ons en woordstikkertjes. We mochten er zelf nog een vel papier van een andere kleur aan toevoegen en er moest (een) babyfoto(s) op verwerkt worden. En dit is het resultaat geworden. Ik ben er zelf heel tevreden over.
Ik heb als achtergrond een vel designpapier gebruikt die een beetje de zelfde kleur heeft als het shirtje dat Celina aan heeft op de foto.
Van het gele designpapier heb ik vlakken gemaakt waarvan ik de randen heb gechalkt met oranje inkt.
De Titel ‘Little Hands’ heb ik met zwarte fineliner en stift getekend.
Uit de woordstickers en rubb-ons heb ik de toepasselijkste en qua kleur de mooist passende gekozen, en in een groepje, door elkaar, bovenaan geplaatst.
In het midden een metalen embellishment om de foto’s te verbinden. Rechtsonder de toepasselijke tekst in een metaalplaatje ‘ the touch of a child’s hand’.
Linksonder heb ik de journalling geplaatst. Het is een kort gedichtje: ‘Je ligt zo lief te slapen, ik raak je handje even aan, ik geef je nog een kusje, voordat je oogjes open gaan’. Dit heb ik geschreven op het plastic van de verpakking van de ‘metalen zinnetjes’ die bij het pakket zaten.
Met oranje stift heb ik nog een golflijntje om de blokken heen gezet.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten